skargardskonst.blogg.se

Jag älskar att måla, det är mitt sätt att kunna slappna av - att uttrycka mig i färg och form. Oftast blir det skärgårdsmotiv som träder fram på duken eftersom havet och det svenska skärgårdslandskapet betyder så otroligt mycket för mig. Men jag målar mycket annat också. I Maj 2013 hade jag min första utställning som ledde till en till vernissage där jag fick mina allra första tavlor sålda! Därefter har jag fått beställningar och nu har jag bestämt mig för att helt enkelt sälja vid intresse. Jag målar bara i äkta oljefärg. Har börjat testa på akryl men det var inget för mig. Det är själva känslan när man arbetar med olja som jag tycker om, eftersom jag aldrig använder penslar utan bara händerna så är känslan viktig också! Hoppas ni gillar det ni ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela